فروشگاه شارالکترونیک تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین است. شما توافق می کنید که با استفاده از خدمات سایت شارالکترونیک و خرید محصولات آن قوانین و مقررات زیر را پذیرفته اید.

هنگام سفارش‌دهی یا ثبت‌نام در سایت، کاربران موافقت می‌کنند که برای هماهنگی سفارش، معرفی محصولات، پرداخت و… با آن‌ها تماس گرفته شود یا پیامک و ایمیل ارسال گردد.

رعایت حریم شخصی فروشگاه

همه مطالب سایت شارالکترونیک شامل مقالات، تصاویر، محتوی ها، موارد قابل دانلود و کپی و داده‌ها جزئی از دارایی سایت محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس، در انحصار شارالکترونیک است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، پیگرد قانونی دارد.

نظرات کاربران و محتوای سایت

شارالکترونیک همواره سعی می‌نماید، مطالب سایت را با نهایت دقت و توجه ثبت نماید. اما تضمین نمی‌کند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب سایت عاری از اشتباه باشد. اگر محصول هر گونه مغایرتی با اطلاعات درج شده در سایت داشته باشد، مرجوع نمودن کالا با رعایت شرایط ذکر شده در همین صفحه ممکن خواهد بود.
همچنین شارالکترونیک هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت نظرات منتشر شده ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت به هیچ وجه به معنی تایید محتویات آن نیست. لذا از کاربران محترم تقاضا می‌شود، نظرات را مبنای انتخاب و تصمیم گیری خود قرار ندهند. همچنین مشخصات محصول، بدون اطلاع قبلی تغییر خواهد کرد. لذا تنها پس از مطالعه کامل مشخصات محصول، سفارش خود را نهایی کنید. اگر برای مدت زمان طولانی محصولات را در سبد خرید خود نگاه داشته‌اید، حتما قبل از تایید نهایی مجددا ویژگی‌ها و قیمت محصولات را بررسی نمایید.

ضوابط و مقررات مربوط به سفارش کالا و خدمات

  • پرداخت کل هزینه سفارش پیش از ارسال کالا الزامی است. بدیهی است سفارشی که تسویه نشده باشد امکان ارسال نخواهند داشت. به علاوه پرداخت مبلغ در محل تنها برای سفارش‌های شهر اصفهان و حومه‌ی آن، ممکن می‌باشد.
  • بعد از ثبت سفارش به صورت کارت به کارت، مسئول فروش با مشتری تماس خواهد گرفت و در صورتیکه هزینه کالا تا 6 ساعت واریز نگردد سفارش مورد نظر لغو می گردد. این مورد برای پرداخت در محل نیز صادق است.
  • پس از واریز مبلغ، سفارش به بخش انبار و بسته بندی ارسال می‌گردد. در این صورت تا زمان قبل از بسته بندی میتواند نسبت به لغو سفارش اقدام نماید. جهت لغو سفارش بعد از بسته بندی و ارسال، مشتری ملزم به پرداخت خسارت به میزان 10درصد کل سفارش به شارالکترونیک خواهد بود.  
  • در صورتی که موجودی کالایی در شارالکترونیک به اتمام برسد و فروشگاه امکان تهیه کالا یا  ارسال کالای جایگزین (با موافقت مشتری) را نداشته باشد،  مبلغ پرداخت شده به حساب مشتری برگشت می شود.
  • حداکثر زمان ارسال کالا آماده بعد از ثبت سفارش 24 ساعت کاری می باشد. تعطیلات رسمی و حوادث غیرمترقبه زمان ارسال کالا را ممکن است به تعویق بیاندازد. در صورتیکه سفارش، قبل از ساعت کاری اداره پست تکمیل شود شارالکترونیک تمام تلاش خود را جهت ارسال کالا در همان روز خواهد کرد.
  • در مورد کالاهایی که باید طراحی و ساخته شوند زمان ارسال و آماده شدن کالا به صورت توافقی خواهد بود
  • محصولات سفارشی که با درخواست مشتریان تولید و یا خریداری می شوند امکان کنسل شدن ندارند. اگر مبلغی پیش از سفارش، بابت بیعانه دریافت گردد، مشتری موظف است مابقی مبلغ را نیز در صورت تهیه سفارش پرداخت نماید. در غیر این صورت شارالکترونیک می‌تواند نسبت به مطالبه مابه تفاوت ادعا نماید.
  • در هنگام سفارش، مشتریان باید مشخصات فردی نظیر نام و نام خانوادگی، شماره تماس، آدرس، کد پستی و… را به طور صحیح و کامل به فارسی وارد نمایند. در غیر این صورت و در صورت بروز هرگونه مشکل در بررسی، تهیه و ارسال بسته از جمله موارد عدم ارسال، گم شدن بسته، پرداخت جریمه، افزایش هزینه ارسال و… برعهده مشتری خواهد بود.
  • سفارشات پستی پیشتاز حداکثر 2 الی 4 روز بعد از زمان ارسال به دست مشتری خواهد رسید. سفارشات به صورت باربری و تیپاکس حدود 1 الی 3 روز بعد از ارسال، کالا را دریافت خواهند کرد.
  • بعد از ارسال کد رهگیری پستی (باربری یا تیپاکس)، مسئولیت پیگیری بسته های ارسالی بر عده مشتری می باشد.
  • فاکتور کالا تنها یکبار صادر میشود و همراه بسته ارسال می گردد. خواهشمند است در حفظ و نگهداری فاکتور کالا دقت نمایید. صدور مجدد فاکتور فروش امکان پذیر نمی باشد.

قوانین مرجوع کردن سفارش

  • در صورتیکه کالا به صورت معیوب و شکسته به دست مشتری رسید، مشتری میتواند از اداره پست درخواست غرامت کند چون تمامی مرسوله ها دارای بیمه هستند.
  • حداکثر زمان بازگشت محصولات استوک یک هفته و محصولات نو دو هفته پس از دریافت محصول است.
  • در صورت استفاده از کالا (لحیم کردن قطعات) امکان مرجوع کردن وجود ندارد.
  • برای مرجوع کردن کالا پس از هماهنگی، کالا باید در بسته بندی مناسب همراه با فاکتور خرید و توضیحات لازم در مورد علت مرجوعی برای فروشگاه بازگشت شود، درغیر این صورت و با بروزهرگونه عیب در هنگام حمل و نقل، امکان مرجوع کردن کالا از بین خواهد رفت.
  • برای کالاهای دارای گارانتی، اگر محصول ایراد فنی داشته باشد، مسئول مربوطه صحت ادعای شما را بررسی می‌نماید. در این صورت اگر مشخص شود محصول قبل از ارسال ایراد داشته است، کالای سالم به صورت رایگان برای شما فرستاده خواهد شد.
  • کالاهای دارای اشکالات فنی و یا ظاهری که در اثر استفاده نامناسب کاربران ایجاد شده باشد، قابل برگشت نیست.
  • درصورتی که به هردلیل اعم از خرابی، ایراد فنی یا ظاهری، عدم تطابق با ویژگی‌های ذکر شده در سایت و یا اشتباه در ارسال با مرجوع شدن کالا موافقت شده باشد فروشگاه تنها ملزم به پرداخت هزینه پرداخت شده توسط مشتری در زمان خرید خواهد بود و هزینه‌های جانبی اعم از صدمات به سیستم‌ها، بورد‌ها، پروژه‌ها، تعهدات تولیدکنندگان و…  و یا افزایش و کاهش قیمت در این بازه زمانی مشمول آن نخواهد شد و فروشگاه هیچ تعهدی درقبال موارد دیگر نخواهد داشت.
  • درصورتی که کالایی مرجوع و مشخص گردد که مشکل مطرح شده درباره کالا صحیح نیست کالا پس از دریافت هزینه ارسال، مجددا به مشتری بازگردانده می‌شود. کالاهایی که یکبار مرجوع شده و تایید نگردند دیگر قابل برگشت نخواهند بود. لذا توجه نمایید که اگر برای یک کالا چندین عیب مطرح است همه‌ی موارد به طور کامل در برگه ای ذکر شده و همراه کالا ارسال شود. ارجاع بدون ذکر کتبی عیب کالا پذیرفته نمی‌شود.
  • درصورتی که ایراد کالا از ظاهر آن مشخص باشد مشتری بایستی بدون باز کردن بسته بندی، آن کالا را مرجوع نماید .
  • برای خریدهای بیش از یک عدد از هر کالا، پس از دریافت بسته ابتدا یک نمونه از آن را تست و درصورت وجود هرگونه عیب یا مغایرت بلافاصله و بدون تست مابقی مسئولین سایت را مطلع نمایید.توجه داشته باشید که برخی کالاها، پس از بازنمودن بسته بندی و تست، قابل بازگشت نخواهند بود. 
  • هزینه حمل و نقل مرسولات برگشتی بر عهده خریدار است.